Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010
Denna kommentaren fick jag på min blogg ganska direkt efter min kritik mot Tele2, vet inte riktigt om jag ska tycka det är läskigt eller bli imponerad.
Tele2
Torsdag 28 okt 14:51
Hej MissVivi,
Det är tråkigt att läsa att du inte var nöjd med oss på Tele2 som din mobiloperatör. Skulle du vilja framföra dina synpunkter på varför du känner så är du varmt välkommen att mejla mig. Vi på Tele2 är tacksamma för alla åsikter så att vi kan utevecklas och förbättras.
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2.
Hur tusan ...
Är det någon som vet hur de gör ?
Har de folk som scannar cyberrymden efter deras namn och hur tusan går det till? Söker de på google, "klagomål på tele2" , hur hinner de i så fall skriva till alal de sidorna som dyker upp ? he he ...
Vad har man då för jobbtitel... scanner ? Skitsnacks-scannare ?
Jag har varit med om ngt liknande förrut, men då kändes det mest som reklam, trevlig reklam, men ändå reklam. Detta känns lite mer.... personligt.
Hmmm lite läskigt, men också imponerande...
Ja ja , tack till Michaela iaf, jag orkar tyvärr inte maila in mina klagomål igen, har redan gjort det en gång. Det var ett trevligt svar och kanske har de blivit bättre på Tele2 med kundTJÄNSTEN!
Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.